2013年2月21日 星期四

曲奇第一擊 - Earl Grey Cookie



  
這是個失敗實驗品
  大家不要跟著做呀


咁大個女第一次整曲奇餅
之前一直唔整其實係有原因的
因為我知道甜品係一樣好肥好肥既野
如果我知道左點整後
我應該唔會再想食

但我尋日又突然間好想食茶餅
而我又買左好多茶包
所以就試下整喇

上網搵左個食譜
步驟簡單
但如我所知
真係好肥
說穿了
原來曲奇餅係就大量牛油+糖+麵粉




材料:
低筋麵粉 ------------- 1 杯
砂糖 ------------------- 1/4 杯
糖粉 ------------------- 1/4 杯
伯爵茶包 ------------- 2 個
鹽 ---------------------- 1/4 茶匙
雲呢嗱油 ------------- 1/2 茶匙
水 ---------------------- 1 茶匙
無鹽牛油 ------------- 1/2 杯


做法:
預熱焗爐 190°C(375°F)

將麵粉,砂糖,糖粉,茶葉,鹽放進食物處理器(food processor)打碎,直至所有茶葉碎成粉末。

加入雲呢嗱,水及牛油,攪拌至粉團軟熟。

粉團置於牛油紙上,將牛油紙捲起包裹粉團,轆成一支棍的形狀,置於冷格雪藏至少 30 分鐘。

雪藏後,將切成一片片餅乾形(大概 1/3 吋厚),放在牛油紙及焗盤上,焗約 12 分鐘至餅乾邊開始出現焦黃色,攤涼即可享用。

(食譜出處:這裡




跟步驟做好後
已經急不及待試食
第一個反應「咁硬既!」
味道是好味的
只不過真的好硬
硬到跟石頭沒有分別





即刻在網上尋求指導
朋友看了食譜說這是懶人食譜
-__-
原來要曲奇餅鬆化
係要多牛油
同埋要將牛油同糖打左先
之後再篩粉

我上網都搵左原來加雞蛋或者 baking powder 都可以令個餅鬆化d
睇黎搵日要再試過了



by the way
跟大家介紹一下
這個 Dilmah 牌子的茶全部都好好飲
尤其是 earl grey
比 Twinings 的更香更重 earl grey 味
用來做甜品的確一絕
可惜在香港很難找得到這牌子
大家旅遊時不防留意一下
如見到就多多入貨喇

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...